Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

zaterdag 16 september 2017

BVG vs Punch [VERSLAG]

De seizoensopener. Onder toeziend oog van spelers van stadsgenoot Groene Uilen. (O.a. Eric Peutz. (Ex-speler BVG, en ook van Donar en Aris.) De Uilen zagen geen mogelijkheid om af te reizen naar hun uitwedstrijd? Tenminste dat kreeg ik te horen van een toeschouwer die met een van de spelers had gesproken.

Kwartstanden:
  1. 22 - 14 
  2. 45 - 31 (23 - 17) 
  3. ?? - ?? 
  4. 78 - 74
Eind goed, al goed? De algehele conclusie luidt wat mij betreft: goed de rust bewaard toen de voorsprong van 24 punten was verdwenen, de rebounds gedomineerd (BVG pakte vele aanvallende rebounds), de ploeg heeft leuke aanvallen laten zien, schoot in fases met scherp. 

Natuurlijk valt er, als zo'n ruime voorsprong wordt verspeeld, ook kritische opmerkingen te maken maar ... Punch ging, toen zij eenmaal op die ruime achterstand stonden, beter spelen dan zij tot dat moment gedaan hadden. 

De eerste winst, in een thuiswedstrijd (altijd belangrijk om die te winnen!), is er. Op naar de volgende wedstrijd. (Ik had na deze wedstrijd nog een wedstrijd willen zien in sporthal Vinkhuizen, maar daar ben ik helemaal niet aangekomen. Letterlijk de weg kwijt geraakt. Balen!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten