Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

zondag 10 december 2017

Donar vs BAL (Weert) gaat niet door

BALen! Waarom de Limburgse club heeft besloten om zich terug te trekken (uit het bekertoernooi) is mij (nog) niet bekend. Net zo min als dat ik weet welke straf zij hiervoor krijgen. Volgens mij is de sanctie gewoonlijk een geldboete.

Zou er sprake zijn van financiële problemen? Kan de club het seizoen DBL) uitspelen?

De ploeg won zaterdag, na verlenging, van Aris Leeuwarden. De Friezen kregen een overwinning tegen Donar in de schoot geworpen.

Als BAL zich ook terugtrekt uit de DBL dan worden de uitslagen behaald tegen de Limburgers geschrapt.

Maar, ik loop wellicht op de zaken vooruit.

In ieder geval is Donar door naar de kwartfinale.

Aanvulling: BAL heeft zich teruggetrokken uit het bekertoernooi omdat de speeldatum (12 december) hen niet zint.

4 wedstrijden spelen in een week tijd is voor hen te veel moeite? Dat zou men "wij hebben het te druk" noemen. Wat een zwakke instelling!

Hopelijk heeft de NBB de ballen om die Weertenaren zwaar te straffen. Om te voorkomen dat het terugtrekken een voorbeeld is dat massaal wordt gekopieerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten