Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

dinsdag 5 september 2017

Rondjes?

Isaiah Thomas & Jae Crowder naar de New York Knicks in ruil voor Carmelo Anthony?

Oh ... dat lijkt mij wél wat. (Niet omdat ik hoop dat de Cleveland Cavaliers beter worden! Nóch omdat ik hoop dat de New York Knicks een sterkere ploeg gaan krijgen!)

Wellicht biedt het de Boston Celtics de mogelijkheid om Crowder terug te halen naar 'Bean town'?

Ik zie (NBA trade machine van ESPN) dat Crowder niet verhandeld mag worden gedurende het seizoen 2017/2018. (Tot 1 juni 2018.)

Maar .... wat wél kan:

  • Carmelo Anthony van de New York Knicks naar de Cleveland Cavaliers 
  • Tristan Thompson + Iman Shumpert van de Cleveland Cavaliers naar de New York Knicks 
  • Marcus Smart van de Boston Celtics naar de New York Knicks
  • K. Porzingis van de New York Knicks naar de Boston Celtics
De Knicks en de Celtics hebben de Cavaliers niet nodig voor een ruil maar ... de Knicks zullen niet snel bereid zijn om Porzingis te ruilen voor Smart als zij er geen grote forward bij krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten