Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

woensdag 23 augustus 2017

Donar speelt oefenwedstrijd tegen Rotterdam

Niet Limburg United (uit het Belgische Hasselt), de nummer 6 van de reguliere competitie én afgelopen seizoen tegenstander in de 1e ronde van het toernooi om de Europe cup), maar Rotterdam basketball is op 8 september (in Veendam) tegenstander van Donar in een oefenwedstrijd.

In mijn ogen een teleurstellend oefenprogramma: Aris Leeuwarden, Den Helder Suns en Rotterdam basketball. Dat zijn beslist geen topploegen. Prima dat wij geen oefenwedstrijd spelen tegen Landstede Zwolle, Den Bosch en/of Leiden maar was er dan echt geen beter programma te bedenken?

Met name Den Helder en Rotterdam schat ik in als zwakke ploegen. Wellicht niet de zwakste trouwens. Het is onduidelijk met welke selecties Apollo Amsterdam en Weert op de proppen komen. Ik vraag mij ten zeerste af waarom, gezien het gebrek aan kwaliteit bij dergelijke ploegen, het bestuur van onze club hoopt op meer ploegen in de eredivisie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten