Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

woensdag 7 juni 2017

Positief

Erik Braal "vertel niet wat slecht is maar buig het om in iets goeds".

Mensen die mij goed kennen zien meer dan mijn gemopper. Maar het klopt wel dat ik kritisch ben, en dat ik daarbij het glas vaak zie als half leeg.

Kijk met mij naar een wedstrijd en ik vertel jou eerder wat fout gaat dan goed. Ja, en daar zit jij vaker niet dan wél op te wachten. ;) Voor mij herkenbaar. Toch wijs ik, net als vele anderen, zo vaak naar "pijn"punten.

Goed dat wij (bij Donar) een coach hebben die juist probeert om de dingen te belichten die wél goed gaan. Waarom? Bekijk het filmpje! (Marc Lammers over positief coachen. Klik op de afbeelding)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten