Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

dinsdag 13 juni 2017

Jeugdspelers verlengen hun contracten

Tim Hoeve, Sjoerd Koopmans en Daan Marink hebben allen hun contracten met 1 seizoen verlengd. Donar beschikt hiermee nu over 10 spelers. Er is nog ruimte voor 2 spelers.

Aangezien de club nog op zoek is naar een opvolger van Chase Fieler vermoed ik dat Bas Veenstra niet zal terugkeren.

Het aantrekken van Aron Royé, en de aanwezigheid van Arvin Slagter en Sean Cunningham, zal denk ik tot gevolg hebben dat ook Stefan Mladenovic zal vertrekken.

Of Stefan en Bas de overstap, al dan niet op huurbasis, maken naar Aris of wellicht kiezen voor een andere club (bijvoorbeeld Landstede) is een kwestie van afwachten.

Tjoe de Paula zal, zo vermoed ik, dan ook niet blijven. Of hij naar een andere eredivisieploeg gaat? Ik denk dat hij zich gaat richten op een maatschappelijke carrière en weer gaat spelen voor Hoppers (Hoorn).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten