Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

zondag 30 april 2017

ZEEniveau

Bij zeeniveau denkt men aan NAP (Normaal Amsterdams Peil). ZEEniveau is iets anders: Zwak En Ellendig. Synoniem: Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.

Donar staat in de halve finaleserie met 3 - 0 voor tegen Den Bosch. Of het dinsdag 2 mei nog 3 - 1 wordt? Heel misschien. Áls dat zo is dan wordt het zaterdag 6 mei 4 - 1.

Of deze Bossche ploeg het zou verliezen tegen Zwolle of Leiden? Ja! Of Zwolle respectievelijk Leiden nu op 2 - 1 / 1 - 2 zou staan tegen Donar? Nee!

Het niveau van de DBL is, en dat heb ik al vaker gezegd, bagger. Ja, dat past wel bij zeeniveau.

Om het niveau te verbeteren zullen de toppers bij elkaar gezet moeten worden. Dan ontkom jij er niet aan om het aantal clubs te halveren.

Ik vrees het volgende seizoen: mijn verwachting is dat zowel Den Bosch als Weert flink zwakker worden. Ook Leiden zal verliezen. Aris zal, ondanks dat men daar nu positief is, denk ik toch verdwijnen uit de DBL.

Apollo zal zich enorm verbeteren. Donar zal wellicht ook nog een paar stappen maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten