Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

zondag 6 november 2016

Persconferentie Landstede Basketbal - Donar





Ik vroeg mij na de wedstrijd nog af 'waarom maakten wij geen fout om de klok te stoppen?' Erik Braal (coach Donar) neemt hiervoor verantwoordelijkheid. Mooi gebaar maar ik denk niet dat het zijn schuld is geweest. Er zit aan het maken van zo'n fout nogal wat risico: 1. de scheidsrechters besluiten om niet te fluiten, 2. de vrije worpen gaan er in en vervolgens kom je zelf niet tot scoren, 3. de scheidsrechters fluiten niet voor een P maar voor een U (vrije worpen + balbezit!). Mijn gevoel zegt dat wij het in de rest van de wedstrijd hebben laten liggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten