Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

zondag 2 oktober 2016

Voorspelling na laatste oefenwedstrijden

Een bijgewerkte voorspelling van de eindstand van de reguliere competitie.
  1. Donar (Groningen) 
  2. Leiden 
  3. Landstede (Zwolle)
  4. Den Bosch 
  5. Forward (Rotterdam) 
  6. Apollo (Amsterdam) 
  7. Aris (Leeuwarden) 
  8. Weert
In de wedstrijd Leiden vs Zwolle deed Olaf Schaftenaar (nog) niet mee. Leiden was compleet.

Mijn verwachting is dat de Bossche selectie nog wel zal worden aangevuld met minstens 1 Amerikaan (en wellicht een terugkeer van Marcel Aarts?). Daarom wellicht een andere verwachting van Den Bosch dan jij als lezer(es) hebt.

Ik verwacht spanning tussen Leiden, Zwolle & Den Bosch én ook tussen Rotterdam, Amsterdam en Leeuwarden. Met tussen beide groepen een fors verschil.

Tussen Donar en de groep Leiden, Zwolle & Den Bosch zal, zo is mijn inschatting, er eveneens een groot verschil zijn. Datzelfde schat ik ook in wat betreft de groep Rotterdam, Amsterdam en Leeuwarden ten opzichte van Weert.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten