Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

zaterdag 10 september 2016

Red Giants vs Aris Leeuwarden (David cup [VERSLAG])

Ze speelden vanavond (en zullen dat ook morgen doen) onder de naam Mosquitos. Red Giants mag niet op zondag spelen. (En daar zal ik verder maar niks over zeggen!)

Kwartstanden:

  1. 16 - 23 
  2. 31 - 53 (15 - 30)
  3. 49 - 73 (18 - 20)
  4. 69 - 97 (20 - 24)
Ik ben in de rust naar huis gegaan. Het niveau van de wedstrijd, en met name de kwaliteit van Aris, viel mij tegen.

Zo veel buitenlandse spelers maar (in mijn ogen) met weinig kwaliteit. Zijn redelijk goede Nederlanders dan zó duur? Bij Rotterdam basketball vertrekken Ivan Filipan, Robert Krabbendam, Stefan Mladenovic, Don Rigters en Bart Stolk. Zijn die allen te duur voor Aris? Vindt Aris serieus dat deze spelers niet goed genoeg zijn voor hun ploeg?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten