Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

donderdag 14 juli 2016

Kasper Averink verlengt contract met B.S. Leiden?

Naar het schijnt heeft Kasper Averink tóch zijn contract met B.S. Leiden verlengt. Op zich geen onverstandinge beslissing: 1. Leiden is een top 3 ploeg (en zal dat in het seizoen 2016/2017 naar verwachting ook zijn!), 2. Leiden heeft op dit moment 1 point-guard (Cashmere Wright) en 1 shooting-guard (Jessey Voorn). Averink heeft kans op speelminuten. Misschien dat de nieuwe coach meer speelminuten aan hem "geeft".

Daarbij, Rotterdam is in deze zin een vraagteken: wat gaan Stefan Mladenovic, Ivan Filipan, Michael Kok en La'Shard Anderson doen? Ik zie voor deze spelers nu geen ruimte bij andere clubs.

Ten aanzien van de Groningse "Bosschenaren" Maarten Bouwknecht en Valentijn Lietmeijer zie ik overigens ook geen ruimte bij andere clubs. Dus ... wát als Den Bosch ophoudt te bestaan? Voor Wessels, De Pagter en Aarts zie ik nog wél ruimte. Bijvoorbeeld bij Landstede. Maar wellicht ook Apollo. Kees Akerboom jr. zou denk ik wel terecht kunnen bij B.S. Leiden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten