Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

vrijdag 8 juli 2016

2 jeugdspelers Donar

Nog 1 volwaardige speler (een Amerikaanse center) en dan wordt de selectie aangevuld met twee jeugdspelers. Wie?

Ik zou gokken op Daan Maring (back-up center achter Drago Pasalic (Die de back-up wordt van de nog aan te trekken Amerikaan?)) en Niek Nieboer (Inzetbaar als 2, 3 en 4. Een teamspeler die geschikt is om vuil werk op te knappen. Een redelijke verdediger.).

Dat betekent dan wel dat er voor Skip Samson geen plek meer is in het eerste. Ik hoop voor Skip dat hij een contract kan tekenen bij Aris Leeuwarden. Zij kunnen hem denk ik wel gebruiken. Spelers als Maarten Bouwknecht en Valentijn Lietmeijer (en Stefan Mladenovic) zie ik eerder naar Landstede vertrekken. Die horen ook te spelen in een ploeg uit de top 3 (Donar, Landstede, Leiden).

Vandaag, 8 juli, was volgens mij de deadline met betrekking tot het crediteurenakkoord wat Den Bosch wilde sluiten met haar schuldeisers. Gaan we in het nieuwe seizoen spelen met 6 ploegen?

Hoe sterk zal Apollo (met Rogier Jansen) zijn?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten