Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

zondag 26 juni 2016

Vader op zoon?

In hoeverre mogen wij zonen van oud Donar-spelers verwachten bij de club?

Ene Arthur de Wilde spreekt de gedachte uit die ik ook al had. (Opvolger van Drazen Bubnic is een zoon van een oud Donar-speler.)

Jimmy Moore heeft twee zoons.

Grayson (forward): video 1
Jalen (shooting-guard/small-forward): video 2

Sid Bruinsma heeft 2 neven: Evan (power-forward) en Nate.
Filmpje van Evan:

(Aanvulling 18:50 uur) Opmerkingen:

  1. de nieuwe speler is mogelijk de opvolger van Bubnic óf Sullivan. Het is dus niet per sé een inside-speler. 
  2. Evan Bruinsma geldt, zo vermoed ik, als Nederlander (dubbel paspoort). Zoals dat ook gold voor Ross Bekkering en Sean Cunningham. (Of Cunningham blijft heeft de club nog niet bekend gemaakt. Het lijkt er nu op dat de club eerst kiest voor buitenlandse spelers. En pas daarna voor Nederlanders. Zelf zou ik eerst gaan voor een goede basis van Nederlandse spelers, en die aanvullen met gewenste buitenlandse versterkingen. Al dan niet buitenlanders die al in de ploeg zaten. Het behouden van buitenlandse spelers maakt het aanvullen met Nederlanders in mijn ogen niet altijd makkelijker.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten