Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

donderdag 23 juni 2016

Bekkering met pensioen

Ross Bekkering zal in het nieuwe seizoen niet voor Donar spelen. Hij heeft besloten om te stoppen met het spelen van professioneel basketball.

Het gemis aan zijn vrouw (en dat begrijp ik wel) is een grote (zo niet dé) reden geweest voor zijn beslissing. Of er überhaupt geen kans is geweest dat Carli (en niet Carly zoals ik eerder schreef) in Groningen aan het werk zou kunnen, dat weet ik natuurlijk niet.

Hoewel ik niet verwacht dat Ross dit bericht zal lezen, wens ik hem toch het allerbeste toe en dank ik hem hartelijk voor zijn inzet en zijn bijdrage aan het succes van Donar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten