Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

maandag 6 juni 2016

A.I.O.

De vrouw van Ross Bekkering moet nog 2 jaar "stage lopen". Hier in Nederland noemen we zo'n student een a.i.o. (arts in opleiding). De "stage" wordt soms co-schappen genoemd.

Ik zou het toejuichen wanneer Donar & UMCG er in slagen om Carly Bekkering voor 2 jaren naar Groningen te halen.

Jason Dourisseau schijnt na zijn carrière als speler aan te slag te kunnen als docent van het rtc Noord.

Dus, waarom dan niet een privé-sponsoring voor de familie Bekkering? Ja, ik weet niet of Carly hier zelf interesse in heeft. Daar heb ik niet met haar en Ross over gesproken. Het is ook niet aan mij om dat uit te zoeken. Het zou, denk ik, wel de kans vergroten dat Ross zijn contract verlengd.

Ross is in mijn ogen absoluut de beste inside-speler van Nederland! Ik juich het dan ook toe als hij, na Chase Fieler de volgende speler is die wordt gepresenteerd als "nieuwe" speler. Eventueel na een hernieuwde presentatie van Lance Jeter.

De rest van mijn verlanglijst: DeJuan Wright, Leon Williams, Stefan Mladenovic, Sean Cunningham, Bill Clark & Thomas Koenis. (Die laatste is gezien zijn doorlopende contract met Leiden niet zo'n aantrekkelijke kandidaat.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten