Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

zondag 22 mei 2016

Zwaai, zwaai Sam

Den Bosch en Sam Jones hebben niet langer een verbintenis met elkaar. Het contract van Jones is afgelopen (met de uitschakeling in de play-offs van dit seizoen), en de Bossche club heeft besloten om dit niet te verlengen.

Na 11 seizoenen is met toe aan iets nieuws, zo luidt de verklaring. Dat men teleurgesteld is in het sportieve resultaat van dit seizoen (supercup en nationale beker zijn slechts schamele troostprijsjes), en daarvoor de schuld bij Jones neerlegt lijkt mij waarschijnlijker.

Na Leiden is Den Bosch nu de tweede club die niet verder gaat met de coach.

Sam Jones naar Leiden?

Ik verwacht overigens niet dat Eddy Casteels de nieuwe coach wordt van Den Bosch. Ferry Steenmetz of Hakim Salem lijkt mij waarschijnlijker (zijn denk ik goedkoper).

Grote schoonmaak? Slagter weer naar Leiden? Cashmere Wright & Jeroen van der List naar Den Bosch? Of Rotterdam?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten