Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

dinsdag 8 maart 2016

Geen interlands voor mij

Men heeft besloten om het leven van de internationals op het spel te zetten. De kwalificatiewedstrijden zullen gespeeld in een gammel Leids kippenhokje. Ik heb twee jaar geleden genoten van de kwalificatiewedstrijd Nederland vs Israël, die werd gespeeld in MartiniPlaza (Groningen). Een interland heeft dus wél mijn interesse maar ik ga mijn gezondheid niet in de waagschaal stellen, en het gevaar van een bouwval opzoeken.

Locatie kwalificatiewedstrijden Orange Lions Wéér een gigantische blunder van de stichting NMT! Ze volgen de FEB, ook al zo'n groepje stupide figuren. De bond zou heel duidelijk moeten zijn: speelverbod in de 5 Mei "hal"! Maar ja, zo veel intelligentie valt van de bond niet te verwachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten