Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

zondag 28 februari 2016

Stoelendans?

Stel ... Shoeters Den Bosch is niet in staat om een goede opvolger te vinden van SPM. Én ze kunnen dat niet opvangen met de rest van de businessclub. Dan komen de spelers vrij. Waar moeten die naar toe?

Ik pleit voor een terugkeer naar de Nederlandse clubs waar zij zijn opgeleid. Dat heeft, in mijn ogen, een stoelendans tot gevolg.

Eerst zal ik de spelers van Shoeters verdelen. Daarna schuif ik andere spelers door.

1. Lietmeijer, Valentijn (naar Donar)
2. Bouwknecht, Maarten (naar Donar)
4. Slagter, Arvin (naar Rotterdam Challengers)
5. Williams, Leon (naar Landstede)
7. Wessels, Stefan (naar Apollo)
9. Schilder, Mike (naar Rotterdam Challengers)
10. Pagter, de, Ralf (naar Apollo)
12. Akerboom, Kees jr. (naar Leiden?)
15. Aarts, Marcel (naar Landstede?)

Andere clubs:

Mladenovic, Stefan (naar Donar)
Tamasauskas, Vaidas (naar Donar (en dan door naar Zwolle of BVG))
Osaikhwuwuomwan, Craig (naar Apollo)
Hulzebos, Nikki (naar Donar)
Ormskerk, Jeremy (naar Challengers)
Padberg, Joost (naar Aris?)
Kempen, van, Kenneth (naar Apollo?)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten