Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

zondag 11 oktober 2015

He 'll be back?

Ongerustheid onder de Donar-fans. Begrijpelijk (in mijn ogen). Garrick Sherman (bijgenaamd de Sherminator) was zo'n beetje vanaf het moment dat hij aansloot bij de ploeg al geblesseerd. Men vreest dan ook een scenario zoals vorig seizoen met Nik Cochran. (Deze Canadese guard is vrijwel alleen geblesseerd geweest gedurende zijn periode bij Donar.) 

Sherman (bijgenaamd Wolverine) speelde mee tegen Shoeters (in de wedstrijd om de supercup) en kwam er in de wedstrijd absoluut niet aan te pas. Maar dat gold voor vrijwel iedereen. (Alleen Dexter Hope & Bas Veenstra haalden toen een voldoende.) Daarna deed hij mij in de wedstrijd tegen b.s. Weert. Toen speelde hij een behoorlijke wedstrijd. Gebied de realiteit te zeggen dat de Weertenaren een heel zwakke ploeg hebben. Ofwel: geen serieuze graadmeter.

Hoeveel betaalt Donar voor Sherman? Zal hij dat bedrag waard blijken? Wat was, gezien het vertrek van Thomas Koenis, het alternatief geweest voor Garrick? Ik noem een paar opties (met daarbij hindernissen).

  • Ryan Watkins (ging in de zomer eerst naar Finland, speelt nu voor een Hongaarse club) 
  • Quincy Treffers (doorlopend contract) 
  • Bill Clark (Hij speelt dan op de 3 (samen met ...), Dourisseau speelt dan op de 4 (samen met Chase Fieler), Bekkering & Veenstra spelen op de 5.) 
Naast de onzekerheid omtrent Sherman heb ik nog een teleurstellend gevoel als het gaat om Ken Brown en Will Sullivan. Ze spelen nog niet zo goed als ik van hen hoop. In dat opzicht mis ik Sean Cunningham en DeJuan Wright. En ja, ik weet dat die laatste nog herstellende is van een blessure (achillespees). 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten