Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

donderdag 22 oktober 2015

Donar vs Egis Kormend (EuroCup [verslag])

Het verslag is later geplaatst dan gebruikelijk! En dat heeft niets te maken met mijn wanprestatie tijdens het pauzespel. Ik heb een ander probleem: mijn laptop is kapot.


Donar won, en daar is bijna alles mee gezegd. We speelden absoluut geen goede wedstrijd. Het leek er in de eerste drie kwarten (en een gedeelte van het vierde kwart) nog wel op dat het redelijk tot goed ging maar de slotfase maakte toch iets anders duidelijk.


We kwamen op 53 - 35 en toen stokte de productie. De Hongaren kwamen punt voor punt dichterbij. Een spannende slotfase was het gevolg van geknoei wat al de gehele wedstrijd toonbaar was, maar wat toen nog niet werd afgestraft.


Gelukkig was Sullivan in de laatste minuut goed voor een belangrijke driepunter. In de eerste drie kwarten was Ken Brown dé scorer maar in het laatste kwart grossierde hij in balverlies.


Ross Bekkering was in mijn ogen de mvp.


Cole Dickerson (vorig seizoen spelend voor Den Helder Kings) was de beste man van de gasten. Josh Duinker (in het seizoen 2013/2014 spelend voor b.s. Leiden) was minder op dreef.


Goed nieuws: Sean Cunningham is terug als speler van Donar! Of hij er voor kan zorgen dat de positie en rol van Chase Fieler opgevuld kan worden? Ik zie voor hem andere mogelijkheden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten