Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

woensdag 29 juli 2015

7? spelers

De selectie van Donar telt op dit moment 7 namen: Ross Bekkering, Jason Dourisseau, Chase Fieler (USA), Yannick Franke, Niek Nieboer, Skip Samson en Bas Veenstra.

Welke posities zijn er weggelegd voor Samson en Nieboer? Is het de bedoeling dat zij tot de rotatie van 9 man gaan behoren of bezetten zij een van de "opleidingsplekken"? Om kans te maken op het kampioenschap is mijn stelling: laat hen de 10e + 11e spelers zijn.

Samson ken ik niet. Nieboer is een 'role-player'. Je kunt hem altijd om een boodschap sturen. Goede verdediger, behoorlijk atletisch, fysiek sterk, bedreven in het pakken van een charge.

Ik zie in hen op de korte termijn geen betere spelers dan Sean Cunningham (vorig seizoen Donar), Dexter Hope, Stefan Mladenovic (vorig seizoen Donar).

De club is nu op zoek naar een spelverdeler. Ik hoop op bovenstaande namen. Plus een terugkeer van Bill Clark. En ik zie dan ook graag dat Ryan Watkins (vorig seizoen Aris Leeuwarden) naar Donar komt.

Lance Jeter? Een goede speler die in de play-offs, met name de finale, teleurstelde. Een speler ook die de ambitie heeft om op een hoger niveau te spelen?

DeJuan Wright? Ik hoop dat hij in de loop van het seizoen terugkomt. Misschien heeft de club om die reden 2 jeugdspelers gecontracteerd i.p.v. 3?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten