Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

zondag 21 juni 2015

Erik Braal de nieuwe coach?

Op Facebook geven meerdere berichten mij het gevoel dat Erik Braal (door mij zo gewenst als coach van Donar!) de opvolger zal zijn van Ivica Skelin.


Ik hoopte na het vertrek van Hakim Salem al op Erik Braal. De club presenteerde Ivica Skelin als coach. En ... bepaald niet zonder succes: 2 nationale bekers, 1 Supercup en 1 landskampioenschap.


Zal nu Braal wel de coach worden? Een coach die tot nu toe 2x de finale wist te halen: met Giants Bergen op Zoom (verloren van Donar) en Aris Leeuwarden (verloren van b.s. Leiden).


Minstens 2 berichten vermelden dat Braal de nieuwe coach is van Donar.


Ik citeer "Next season Erik Braal coach of Donar" en "Congrats with the new coach Braal". Hier is zojuist, als reactie op bericht "Next season Erik Braal coach of Donar" aan toegevoegd "Tis zo".


Laat ik er, ondanks dat de officiĆ«le bevestiging er nog niet is, vanuit gaan dat Braal morgen (maandag 22 juni) wordt gepresenteerd. De club heeft het tegenover het Dagblad van het Noorden al bevestigd? http://www.dvhn.nl/nieuws/sport/erik-braal-nieuwe-coach-basketbalclub-donar-12685843.html  Wie zullen er gaan spelen voor Donar?


Even wat "passes":


point-guards: Maarten Bouwknecht, Dexter Hope, Stefan Mladenovic
shooting-guards: Sean Cunningham, Leon Williams, Valentijn Lietmeijer
small-forwards: DeJuan Wright, Jason Dourisseau
power-forwards: Jeroen van der List, Bas Veenstra
centers: Thomas Koenis, Ross Bekkering



Geen opmerkingen:

Een reactie posten