Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

dinsdag 1 juli 2014

Wie meldt zich op de tatami?

http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=135867

In de rubriek "Beter weters" van rtv Noord komt onder andere Karin Kienhuis aan het woord. Al eerder gaf zij haar mening over de huidige situatie (én de toekomst) van DONAR.

Van actueel naar minder actueel:
* http://www.rtvnoord.nl/opinie/artikelbw.asp?p=134683
* http://www.rtvnoord.nl/opinie/artikelbw.asp?p=133868
* http://www.omroepnoord.org/artikel/artikel.asp?p=131872

Ik vind haar ideeën goed, maar ja, wie ben ik? Of zij interesse & tijd heeft om bestuurslid van DONAR te worden weet ik niet (en het is helaas niet mijn taak om haar te polsen), maar ik zou het toejuichen. Als ze niet kan en/of wil, dan hoop ik dat zij een geschikt persoon (of meerdere geschikte personen) weet.

Want, hoewel ik geen insider ben, heb ik weinig vertrouwen in het huidige bestuur. Ik hoop, op dit moment, echt dat er een persoon komt of dat er personen komen die in staat zijn om te zorgen voor professionaliteit én stabiliteit! Geen dromers die reppen over Europees succes en een NBA-sfeer. Want die vliegen maar komen vervolgens hard neer. Ippon!

Nee, wat we nodig zijn is iemand die met beide benen stevig op de grond staat. Die flexibel is en niet makkelijk van zijn/haar stuk te brengen. Die tactisch kan denken maar ook bliksem snel kan profiteren van een mogelijkheid die zich aandient.

Iemand die de zaken van DONAR weer op de rails weet te zetten, die de vaart in de DONAR-trein weet te krijgen én houden. Misschien NS-medewerkster Edith Bosch? Zij won "Expeditie Robinson" en is dus wel een en ander gewend? (Bosch kampte ooit met een depressie.)

Misschien dat hij/zij in staat is om, zonder het Noorderpoort te verliezen als sponsor, dan ook in staat is om DONAR de komende jaren te laten spelen in het Alfa-college? Ik neem aan dat de kosten voor zaalhuur dan een stuk minder zijn. Ja, de toeschouwerscapaciteit is dan ook minder. Maar, ik denk dat het moment is gekomen dat we even een paar stappen terug moeten doen om vervolgens grote stappen voorwaarts te kunnen maken. (Zorgen dat zich een partij meldt die een topsporthal naast het Euroborg-stadion kan bouwen. Zoals men in Rotterdam een hal heeft naast het voetbalveldje met de naam 'badkuip'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten