Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

zaterdag 28 juni 2014

7 Juli

7 Juli is voor Magixx de 'deadline'. Schrijft de club zich wel óf niet in voor deelname aan de DBL (de eredivisie)? Als dat niet zo is, dan gaan 'we' (zo verwacht ik) met maximaal 9 ploegen de strijd om het kampioenschap van 2014/2015 aan. Want, ik verwacht geen "promotie" van ploegen uit de promotiedivisie.

Als DONAR-fan zou ik het best prettig vinden als wij onze ploeg zouden kunnen (aan)vullen met goede Nederlanders die het afgelopen seizoen voor de Magixx speelden. Maar ... hoeveel geld hebben we te besteden? Het bericht over het jaarverslag (nóg geen goedkeuring van de accountant!) geeft zeer weinig vertrouwen. Ook omdat het bestuur orakel-taal lijkt te spreken als men met een 'verklaring' komt.

Ross Bekkering is in afwachting van een goede aanbieding uit België of Duitsland? Hij keert graag terug als speler van Donar als zo'n aanbieding uitblijft. Ik verwelkom de Canadese Nederlander graag voor een tweede seizoen. Bij voorkeur als power-forward en niet als center.

Het is wachten op de eerste namen van spelers die nieuwe contracten hebben afgesloten. Verlenging of nieuw bij de club. (Al dan niet een terugkeer.) Ik hoop dat Donar op 30 juni met positief nieuws (nieuwe hoofdsponsor, nieuwe contracten voor spelers) komt! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten