Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

maandag 26 mei 2014

Mogen of MOETEN?

Shoeters Den Bosch of Flames Groningen. Beiden kunnen, omdat zij de finalisten zijn, kampioen worden. Toeschouwers zijn óf fan (supporter) óf neutraal. Wat je bent bepaalt wat je mening is over de mogelijke uitslag na maximaal 7 wedstrijden. Ik bespreek met je de mogelijke meningen.

Den Bosch:
* neutrale toeschouwer - zij mogen kampioen worden
* fan/supporter - zij mogen kampioen worden
* fan/supporter Groningen - zij mogen kampioen worden (volgens sommigen niet)

Groningen:
* neutrale toeschouwer - zij MOETEN kampioen worden
* fan/supporter - zij MOETEN kampioen worden (volgens sommigen mogen ze dat)
* fan/supporter Den Bosch - zij mogen kampioen worden (volgens sommigen niet)

Conclusie: van Groningen wordt meer geëist dan van Den Bosch. Maar, dat was al zo voor de start van het seizoen. Het heeft dus niets te maken met de 1e plaats voor de Groningers aan het einde van het reguliere seizoen noch met het winnen van de beker. Ca$hTerra is het aan haar stand (budget) verplicht om te winnen, zo vinden velen.

Ik niet! Ik vind dat mijn favoriet(en) altijd moeten winnen. Ongeacht budget, ongeacht verhoudingen ten opzichte van concurrentie (tegenstanders). Verliezen is nooit een optie. Dat mag zelfs nooit een mogelijkheid zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten