Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

maandag 26 mei 2014

Interview met mini Thunder

 
Zoals je inmiddels wel weet is onze kleine mascotte (mini Thunder) recent Europees kampioene hiphop dance geworden. Chantal, zoals haar naam is, begon ruim anderhalf jaar geleden als mascotte van de Groninger basketballtrots.

Dat was tijdens de Groninger basketballweek. Bij deze wedstrijden werden er optredens uitgevoerd door de cheerleader groep Luvabulls, de cheerleaders van de Chicago Bulls. Aan Chantal de vraag “Heb je tijdens de Groninger basketballweek nog meegedaan aan een training van de Luvabulls?” Antwoord: “Er was een workshop. Daar heb ik aan meegedaan. En dat was erg leuk!”

Omdat ik mij enerzijds afvroeg hoe Chantal zo bij de Groninger basketballweek kwam en ze werkelijk heel enthousiast is stelde ik de vraag “Wat heb je met basketball?” Antwoord: “Eigenlijk niks. Ik mocht met een groep van onze dansschool optreden tijdens de basketballweek. Daarna ben ik gevraagd om mascotte te worden.”

Chantal deed recent mee aan het EK UDO en in augustus doet ze mee aan het WK UDO. Nou zal het u niet verbazen dat ik werkelijk nog minder verstand heb van dansen dan een draaideur crimineel van hoe gedraag ik me als een brave burger. Dus “Wat is UDO?” Antwoord: “Het is een wedstrijd met verschillende dansen, voor verschillende groepen.” (Het blijkt een afkorting te zijn van United Dance Organisation.)

Meedoen aan het WK? Dat moet voor een fanatieke danser als Chantal (ze deed mee aan So you think you can dance junior) onwijs tof zijn. “Wanneer is het WK?” Antwoord: “Het begint op 22 augustus!”.

Chantal is op zoek naar sponsors. Ze vraagt of u flessen voor haar wil verzamelen. Nu kan je wellicht de flessen naar haar toebrengen maar het is misschien wel net zo makkelijk om uw flessen in te leveren en het bonnetje te bewaren. Als je het opstuurt naar Chantal dan levert zij deze zelf in bij de supermarkt. (Ze is regelmatig in de stad Groningen!) U kunt uw bonnetjes sturen naar Chantal de Boer. Tulpstraat 54, 9951 GX  Winsum. Of een bedrag over maken naar rekeningnummer NL 96 ABNA 0492 3355 24 tnv: Groningen Dance Center.

Heel veel fans vinden mini Thunder onwijs cool. Dus is de laatste vraag “Ben je volgend seizoen ook mascotte?” Antwoord: “Ik denk het wel!”. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten