Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

maandag 16 december 2013

Meer duidelijkheid?

Okay, er zijn er die meer duidelijkheid willen? Ik zal proberen die te geven.

Totale budget: € 1,4 miljoen.

Kosten:
huur Martiniplaza per seizoen € 200000
bruto maandsalarissen MINIMAAL
Benny van der Reijden € 775,85 (indien hij een volledig contract heeft)
Maarten Bouwknecht € 775,85 (indien hij een volledig contract heeft)
Yannick van der Ark € 908,85
Mark-Peter Hof € 1477,80
Craig Osaikhwuwuomwan € 1477,80
Thomas Koenis € 1477,80
Jessey Voorn € 1477,80
Ross Bekkering € 1477,80
Arvin Slagter €1477,80
Jason Dourisseau € 6000
Cashmere Wright € ?
Quentin Pryor € ?
Dan Coleman € ?
Jeff Robinson € 6000

Zou me verbazen als een USA-speler minder krijgt dan het wettelijk minimum dat geldt voor een Nederlander. Dat hij er minder belasting over betaalt is niet in het voordeel van de werkgever.

Internationals als Arvin Slagter en Jessey Voorn verdienen naar verwachting minstens 2x het minimum loon en dus meer dan € 3000. Dat geldt denk ik ook voor Ross Bekkering. Koenis schat ik in op ongeveer € 2500 en Osaikhwuwuomwan € 2000

Salaris van assistent-coach Anjo Mekel durf ik niet in te schatten. Ivica Skelin zal denk ik wel € 5000 per maand verdienen.

Vergeet niet dat de organisatie nog meer betaalde krachten heeft. Behalve de coach zijn het echt niet allemaal vrijwilligers.

Kosten voor woningen, auto's e.d. weet ik niet. Aangezien Nijestee een sponsor is zal men daarvoor niet het volledige bedrag betalen. Echter, een deel van deze korting (inkomsten) verdwijnt omdat men daar belasting over dient te betalen.

Deelname aan de EuroChallenge? € 500000? per seizoen
Inschrijfgeld DBL € 10000? per seizoen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten