Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

zaterdag 12 oktober 2013

Rivaliteit; echt & fictie

Bekijk de documentaire "Greatest NBA rivalries" op http://www.youtube.com/watch?v=_CcY_ecX00U

Hoe zou het zijn als de grote sterren van toen en nu (of dat nu qua naam of op basis van prestaties is) elkaar zouden treffen in een West vs Oost all-star game?

West: Earvin "Magic" Johnson, Jerry West, Kareem Abdul-Jabbar, Wilt Chamberlain, Elgin Baylor, Charles Barkley, Karl Malone, James Worthy, Shaquille O'Neal, Kobe Bryant

Oost: Michael "Air" Jordan, Julius "Dr J" Erving, Larry Bird, Bill Russell, Bob Cousy, Bill Walton, Reggie Miller, Patrick Ewing, Isiah Thomas, Bill Laimbeer, Scottie Pippen, Dennis Rodman, LeBron James

Ik vergeet er ongetwijfeld nog velen!

Het kan in de computerspelletjes (Playstation en/of Xbox) voor de rest is het dromen. Bassie zou zeggen "Ik ga het even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken". En de baron zou roepen "Drommels! Drommels! En nog eens drommels!".

Ik denk aan prachtige duels met technische hoogstandjes, tactisch vernuft en geweldig teamspel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten