Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

maandag 21 oktober 2013

7 maart 1993, Red Giants Meppel - VGNN Donar (105-89)

 Prachtig verslag! Niet vanwege de (hd) kwaliteit van het beeldmateriaal, want hd bestond toen nog niet. (Het was wellicht nog de tijd van 5"3" floppy's (van die slappe, zwarte platen) en de casettebandjes.) "Rim-rocking" was toen nog niet verboden. Er kwam een verbod omdat het onsportief zou zijn. Maar ... ik zie aan deze wedstrijd niets onsportiefs aan de dunks (mét rim-rocking)! De jaren waarin ik de hal bezocht, en waarin rim-rocking ook nog was toegestaan, is onsportief dunken me niet opgevallen.

Het verslag vind ik prachtig door het verhaal wat verteld wordt, en door de beelden van de acties.

Geweldig dat de fans direct na het laatste fluitsignaal de vloer op gaan. Na een competitiewedstrijd! Het ging hier niet om een beslissende game 5 van de halve finale. Zoals 10 jaar later in Amsterdam.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten